15 June 2011

My Memories at school !

Salam ! I'm Back ! HEHEHE !

Ini aku nak memperkenalkan rakan ku yang bernama TAQIYUDDIN ! Dia nie mmng bijak ! Main badminton pun mcm pro ! hahaha ! Dia bijak Prinsip Akaun ! Busniessman ! hehehe !

Ini kawan rapatku yang bernama HELMY ! He is my best friend at school ! Rapat ngat mcm adik beradik lah ! Hehehe ! Dia nie bijak math taw ! (Puji - puji dia biar merah muka !) , hehehe !

Apa khabar dah semua rakan - rakanku di luar skarang ? Rindu korg ! walaupun gaduh , kamu semua dari EX-5C(2010) sentiasa di hatiku selamanya ! ARMIN yang baju biru tu mmng bijak ar ! Dia pengawas tu ! Jangan nakal - nakal ! Kena tangkap kan ! Hehehe ~

Ihsan dan Taqi

Muslim yang buat peace tu ! Dan Helmy yang xpandang camera pon ! Hehehe !
Selim , Mat Leh (SOLIHIN) , dan Izwan
AKU RINDU K'ORG SEMUA ! ! :'-( . .  Hm ! !

Nama org nie ialah Fakrul ! Pandai main gitar erh !
Geng  - geng baik ku !

Ihsan dan Hariz ! WHASSUP YOU TWO NOW ? Hehehe !
Din (5B) dan kawanku yang manja tapi smart , Koriey !
Zaquan di belakang aku tu ! Hai ! Aku yang naik Vespa tu ! PERGH !!!

Aduh ! Pakai spek hitam punya cool AKRAM ! ! ! Hehehe ! Mcm Micheal Buble kan ? Hehehe !

KENANGAN DI KLCC ! ! !

Syafiq dan aku yang posing mcm Men In Black punya lawak nya ! Syafiq hensem , aku x ! hehehe !

Nie Tun Dan Afifah ! Diaorg mmng suka tgkp2 pic nie ! hehehe ! Miss u all !
Aduh ! Diana nie pandai posing goh ! (ganu sikit2). . Hehehe ! Jadi model !

"Mama , bila nak sampai KL ?" kata budak tu pada maknya ! Hehehe !

 
FOCUS ! Bgus Cikgu Norhudaya dan Afifah !

Aik ? Xnk tgk kamera kew ? Malu ar tu ! Hehehe !

Nie kwnku yang bernama Aisyah dan Nisa , tgk kamera !

Semangat bergambar dan Semangat membaca ! Bgus x3 !

COMELNYA ! ! ! ! !

Kenangan ku bersama rakan - rakan ke KL

Boleh jadi artis doh sorg nie !

MALU SGT ! HAHAHA !

Ini semua kenangan ku bersama rakan -rakan ku yang xmungkin dilupakan! ! I LOVE U ALL ! Muah ~ (^.^)


No comments:

Post a Comment