14 June 2011

{Geng PLKN Ku}

Inilah gambar bendera kami ! JENGKING ! Hebat kan ! PERGH !! !! !! !! Tapi yang ini belum siap ! Apa pun mmng best lah dapat tgk kwn2 saya yng buat ! hehehe ! Saya reka lagu utk kumpulan jew . . (^.^)
JENGKING SMART LAH !

Dah siap punya bendera kita org ! Baik Punya ! Mmng legend ar ! Hehehe ! Korg mmng hebat ar ! Aku sayang semua ahli JENGKING ! (*-*)




Ini aku main dengan kala jengking yang betul2 hidup ! Memang dok nawok ar ! hehe !
Mmng best r ! (KEPALAKU BOTAK !)

Dorm yang bersepah tapi paling COOL DORM !
Hehehe ! Cantik tak ? PERGH CANTIK GILE !
Itu Firdaus ! Leader kitaorg ! Dia buat gaya smart tuw ! hehehe ! Rindu ar kat korg semua !
Facebook erh ?







Kita semua tengah ready nak buat persembahan kumpulan ! Letih tapi seronok ! Bad mood tuw ada lah jugak ! Penat kan . .  Heheeeee , tapi itu bukan alasan untuk kami semua berjaya ! WE THE BEST , BEAT THE REST !
Inilah katil ku ! HEHEHE ! Tangan tu tangan rakan ku Irfan !
Paling kemas katil tu antara yang lain !




PERSIAPAN UNTUK NASYID ! LAGU KAMI PALING BEST ! HEHEHE !


Ini saja daripada saya untuk kawan2 PLKN saya ! LUV U ALL ! Nanti kita jumpa semua ! ! ! MUAH !
                                                                        ! SALAM !

No comments:

Post a Comment